08 grudnia 2012

Gabrielle Aplin- The Power of Love



Hej :) Od razu na wstępie powiem, że te włosy są boskie Przygotowałam dwie wersje :) Mam nową twarz, możecie ją zobaczyć na zbliżonym screenie :) Wyjątkowo (na razie) nie ma u mnie ciapy ze śniegu, i świeci słońce, nie ma szarego nieba, przynajmniej nie było bo piszę wieczorem :D. Oceńcie, która wersja jest lepsza.




Sweter Pet a Porter | Tatuaż Fallen Angel | Torba1 Darmówka | Torba2 Volie chyba | Okulary Fallen Angel | Legginsy Basics | Szpilki Liu Jo




5 komentarzy:

  1. Wersja nr.2 jest moim zdaniem lepsza*_*Twarz jest genialna,makijaż powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Według mnie 2 też lepsza :) Makijaż chyba będe długo trzymać i przyznam, że mi się udał ♥

      Usuń
    2. No,jest niesamowity!

      Usuń
  2. Świetne stylizacje, ja również uważam, że druga wersja jest lepsza :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń