13 grudnia 2012

-Ostatnio mam wenę *.* -Albo nowe ciuchy :>

Cześć :) Dzisiaj przybywam z weną! Szczerze powiem, że gdy znalazłam te spodnie trochę, zaryzykowałam je kupując, ale się udało stworzyć z nimi stylizację. I powiem że wyglądają tu bosko (według mnie) :d Idealnie wpasował mi się tu pasek, sweter, bluzka z kołnierzykiem, wszystko! <3 Dobra, już się nie chwalę, jeszcze mnie uznacie za chwalipiętę :3 Kurtałka boska.


Okulary Beastly | Opaska Speszial Offer | Kurtałka It Girls | Naszyjnik Sofia Vegara | Bluzka Bizou | Sweter Archive | Pasek Wild Candy | Spodnie Rio | Buty Basics & Facebook & Fallen Angel

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna tylko nie pasują mi tu buty ;p Reszta jest świetna :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Masz prześliczną doll. ma piękne oczy
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud,miód i racuszki.A spodnie+pasek=*_*

    OdpowiedzUsuń