18 grudnia 2012

*****

Hej. Te Stradoll Academy jest fajne :) Zarabia się tam dużo sd. Zrobiłam sobie cienie na twarz i kupiłam tą narzutkę. Zbieram serduszka do yearbooka :) Jeżeli mi daliście, napiszcie w komentarzu, że chcecie serduszko i wasz nick, odwdzięczę się :) W stylizacji denerwują trochę mnie te wystające rękawy :(  Nie jestem przekonana co do portmonetki/portfelika, ale jest jak jest :)


Kapelusz B' Bizou | Opaska Special Offer | Naszyjnik Fallen Angel | Narzutka Volie | Bluzka Rio | Bransoletki Fallen Angel i Wild Candy | Okulary Beastly | Porfelik Stardoll Academy | Legginsy Basic | Buty Fallen Angel

@Edit
Inne włosy :) Boskie! Ale tylko z jakimś kapelutkiem :) Ze SA (stardoll Academy)
Według mnie bosko wyglądają :)


Na stardoll Maniakpupili
:P

5 komentarzy:

  1. Już Ci dałam serduszko, mogę liczyć na to sama od Ciebie? Przy okazji świetna stylizacja.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, jesdyne co bym zminiła to buty ;p A co do stardoll academy to masz racje jest świetna :) Ale niestety zepsuło mi się jedno zadanie, napisałam już z tym do adminów i niestety muszę czekać -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mi sie to wszystko nie klei... Nic mi się nie podoba. Oprócz fryzury na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I dałam serduszko.Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń