03 grudnia 2012

Where did my blurry make-up gone?

Tak, mój rozmyty makijaż spłynął już po całości... Znikoł!
Dostałam na urodziny w sumie 3 karty do Empika, mam z nich 100 zł. A ja się martwiłam ze nie mam kasy na płytę *o*
---
Szukacie prezentu? To do Vintage! [KLIK]

Ogółem stylizacja robiona całkowicie pod tą bluzkę w której się zakochałam.
A pochodzi ona z oferty świątecznej za 23.37 bodajże, w której dostajemy 2 miesiące ss + 333 sd i 333 sm. A ja się nie potrafię rozstać z tym cholernym ss *.*



 
 bluzka Special Offert
spódnica Bizou
rajstopy Fallen Angel
buty 2x Fallen Angel, Basics
krawat It Girls

EPIK MJUZIK

Zacznijcie słuchać od 1:30. Albo nie, od 1:20, zeby poczuć tą zmianę. Ale geniusz zaczyna się od 1:30. Epickie <3


EDIT:
PEŁNIA SZCZĘŚCIA <3

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. KU*WA MAĆ KOBIETO JAK MOŻNA MIEĆ TYLE KASY I NIE WYDAĆ?! XD

    Hej, znasz kogoś, lub moze sama sprzedałabyś mi Manchester Tee? Byle nie za 500 sd :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, zawsze mam tak, że nie lubię wsyzstkiego wydawać, szczególnie zaczęłam tak zbierać kasę kiedy zostałam kolekcjonerem cennych ubrań, żeby mieć kasę na limitowane kolekcje ;p Niestety nie mam pojęcia kto mógłby to mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja nawet jak się staram oszczędzać to i tak nic nie wychodzi xD

      Usuń
  4. Bluzka ładna Sama ją mam i najczęściej łącze z legginsami.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest cudna.To mój ostatni komentarz na tym blogu.Pa,pa :*
    MissESTKA

    OdpowiedzUsuń