18 lutego 2013

bleed bleed bleed

Pewnie zauważyliście mój "spadek formy", posty pojawiały się rzadziej, a stylizacje były gorsze. Ale, już ogarnęłam się z życiem i się postaram się żeby się było dobrze c:  Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba, mam ogromną nadzieję. Ponadto w kwietniu będę uczestniczyć w turnieju o puchar Mazowsza w siatkówce z czego się ogromnie cieszę, bo to będzie mój najpierwsiejszy mecz.

blazer, buty, top Bizou
naszyjnik Pretty 'n Love
pończochy Evil Panda (kiedyś Sunny Bunny)
spódniczka VOILE
okulary Riviera


5 komentarzy:

  1. Nie no, z taka to bym się umówił!


    A właściwie już umówiłem c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,że się dostałaś na te zawody c:
    Świetna stylizacja,taka oryginalna.;D
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom.Natalia,cudnie jest *.*

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dostania się na zawody. Co do stylizacji to zajefajna ;p Mimo, że jest taka słodka podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta słodkość jest celowa. Wiesz, jak to mówią, najpierw słodko, miło, a później sika krew i zaczynają latać kończyny.

      Usuń