16 lutego 2013

Hej,
Walentynki przedwczoraj a ja dziś stylizacje, na ten dzień - jak ja zawsze wszystko robię na czas :D Tak naprawdę to jedynym akcentem walentynkowym są serduszka na czapkę i kurtce, więc mogę się wywinąć ze spóźnienia i powiedzieć że stylizacji z okazji dnia zakochanych nie zrobiłam bo nie widzę potrzeby. Wybierzcie swoją wersję :) Wild Candy - szczerze mówiąc tego sklepu niecierpie. Kojarzy mi się z kiczem i już. Ale zobaczyłam tą czapkę stwierdziłam że muszę ją mieć. Chociaż tak naprawdę to razą mnie nieco te neonowo-różowe serduszka. Mogły być być np. pudrowe albo szare :) Kurtka moim zdaniem idealnie pasuje do nakrycia głowy. Reszta poprostu "sama weszła na lalkę" i Voila ! A pamiętacie co pisałam w poprzednim poście? Fryzura miała zostać na dłużej a tu wystarczyła jakaś czapka i ja ją zmieniam, heh :D


Czapka Wild Candy | Top, Pasy Bonjour Bisou | Kurtka, Szorty Pretty in Love | Krzyż, Bransoletka Fallen Angel | Zakolanówki, Buty Evil Panda | Torba Miss Sixty

7 komentarzy:

  1. Świetna torba,do tego kurtka jest cudowna!Super wyglądają te podwinięte rękawki.Chyba jedyna w takim motywie kurtka na stardoll'u.Co do stylizacji,to jest super,ale nie cierpię tych butów.Tak to jest wszystko ok i super są te bransoletki,do tego jak już wspomniałam ta kurtka..mmm.A co do walentynek to...Walę tynki!:D
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, me gusta ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie lepiej bybyło gdyby nie było czapki, reszta jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wild Candy - szczerze mówiąc tego sklepu niecierpie. Kojarzy mi się z kiczem i już." - no dokładnie. A stylizacja niczego sobie :*

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń