11 lutego 2013

Street style


Hej ! Dzisiaj pierwszy dzień w szkole po feriach ;C A jutro od razu sprawdzian- masakra.. A stylizację zaczęłam robić od koszulki. Całkowicie o niej zapomniałam i leżała gdzieś na końcu szafy. Na początku ta stylizacja była czarno- biała ale żeby ożywić stylizacje dodałam te okulary i szorty :) Zrobiłam dwie wersje z dwoma butami. W walentynkowym Gift-o-Meterze najbardziej podobają mi się te buty i niebieski żakiet. Reszta nie jest warta zdobycia ;D


Kapelusz B'Bizou | Okulary Riviera | Naszyjnik Volie & Sofia Vegara | Kurtka It Girls | Bluzka Evil Panda | Pasek Apress Ski | Szorty Basics | Portmonetka B'Bizou | Buty Perfect Day + MM Fashion (od tego wnętrza :D)


Która wersja lepsza? ;)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Całkiem fajna stylizacja ale pozbyłabym się różowych spodni (dałabym ten sam fason ale inny kolor) i zamieniła złote dodatki na srebrne ;)
    Ja też mam pierwszy dzień po feriach. Było strasznie i do tego w poniedziałki mam najgorsze lekcje, wsyzstkie przedmioty, które są raz w tygodniu mam w poniedziałek. Siedziałam w szkole od 8.00 do 15.15 -.- Masakra
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.Co do dnia w szkole,to u mnie zawsze jest tak,że nie ma przez długi czas sprawdzianów,a potem nagle jest ich maaasa.I ciężko się czegokolwiek nauczyć.Na szczęście,wszystkie 5 sprawdzianów napisałam w poprzednim tygodniu i teraz mam spokój.Ale po moich feriach-27 lutego kolejny sprawdzian.Po prostu MASAKRA!:P
    Pozdrawiam,paulinka4835.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja . Najbardziej podoba mi się w nim to , w jaki sposób użyłaś bluzki . Wszystko jest ze sobą kolorystycznie zgrane . Tak samo mam , dzień pierwszy po feriach . Już 2 godz. lekcyjna i kartkówka ;-;
    maja171super

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tej torebki.reszta fajna.

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń