09 lutego 2013

sweetest tongue has sharpest tooth

 Mam zamiar schudnąć i koniec kropka. Mimo iż ważę niecałe 57 kg przy 172 cm wzrostu, schudnę, mówię Wam! Mimo iż według większości stron internetowych powinnam ważyć ok. 63 kg (nie wyobrażam sobie, ze mogłabym tyle ważyć ;_;). Nie, nie dlatego iż jak każda kobieta ciągle pragnę czegoś czego nie mam, że ciągle uważam się za grubą. Nie, ja uważam swoją wagę za dobrą. Ale chcę schudnąć. Chcę mieć niedowagę, taką lekką. Chcę żeby mi żebra wystawały! Więc, najlepiej byłoby, gdybym schudnęła z 10 kg, ale nie, bez przesady (poza tym, to u mnie niewykonalne, jestem za leniwa). Góra te 8. Do 50 kg wagi, niżej nie.

Czyli tak, siedziałam cicho, a teraz zaczęłam gadać o moich postanowieniach życiowych, zajebiście, nie? ;_;

Od razu mówię - stylizacja niezbyt ambitna, powód znany - moje lenistwo.

top mój projekt, Evil Panda
paski Evil Panda, Fallen Angel
pieszczoszka 2x Evil Panda
rajstopy Fallen Angel, Pretty 'n Love
szorty Decades
buty Fallen Angel


4 komentarze: