26 lutego 2013


Cóż, opuściła nas Julia90909, przykro mi, niestey niektórzy z was nie znali jej.

________________

Hej, 
Dziś witam was z stylizacją z wykorzystaniem Sukienki HB którą jakiś czas temu kupiłam. Miałam duży problem żeby ją wykorzystać. Ma dość dziwny dół, dlatego też zakryłam go spódnicą. W chwili pisania posta zorientowałam się że ona też jest HB, cóż za tandetny i kiczowaty lans ._.  Brakuje mi jakiejś kurteczki, płaszczyka czy czegoś, ale wszystko zakrywa kołnierzyk który ma być widoczny, pech. Lenonki to już podstawa a buty.. cóż chyba muszę je gdzieś schować bo za często ich używam..

Mogę liczyć na wasze serduszka?  ♥♥♥


Sukienka Bonjour Bisou | Spódnica Nelly.com | Torebka Special Offer | Tatoo Evil Panda | Platformy Fallen Angel & Basic | Lenonki Beastly



7 komentarzy:

  1. W sumie dobrze, że nie ma kurtki, bo wtedy z kołnierzykiem to dziwnie wygląda. Stylizacja jest ładna, w moim stylu. Zmieniłabym jednak buty, nie są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie bardzo podoba mi się ta stylizacja, jest trochę za pusto.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Wasze stylizacje *__________-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fajnie,ale jak sama zauważyłaś czegoś tu brakuje...

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja :D
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń