21 lutego 2013

Hi


Hejo ;D Ah, dzisiaj wróciła wena.. Dzisiaj zrobiłam stylizację z szalikiem, który niedawno kupiłam. Jest całkiem ładny. Idealne połączenie z paskiem. Spodobało mi się również połączenie swetra ze spodniami. Opaska i kapelusz dodają uroku. Na drugim zdjęciu spodobało mi się jak torba leży za dollką ;) Tym razem nie nałożyłam na nos okularów, bo chciałam trochę odsłonić twarz.

@edit Bardzo potrzebuje serduszek :) Gdybyście byli mili kliknijcie tu i dajcie serduszko w Księdze Osiągnięć ;) Dziękuję za wszystkie kliknięcia.


Kapelusz B' Bizou | Opaska Volie | Sweter Pet a' Porter | Szalik B' Bizou | Pasek B' Bizou | Spodnie Decades | Okulary Beastly | Torba Basics | Buty Velvet Orchid


4 komentarze:

  1. Szczerze to bardzo mi się podoba :)
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do tej stylizacji.Osobno elementy są super,ale połączenie poprostu mi się nie podoba :( (piszę z Anonima,bo problemy z logowaniem są)

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się podoba. Świetny makijaż wykonałaś do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hym... Wywaliłabym szalik/apaszkę czy co to tam jest i byłoby idealnie, tak jest tylko ok.

    OdpowiedzUsuń