15 lutego 2013

Łiiii ! 100 obserwatorów !


Hej, 
Chciałabym wraz z całą załogą wam bardzo podziękować za przekroczenie 100 obserwatorów. To jest dla nas bardzo ważne. Wiem że w porównaniu do innych blogów jesteśmy daleko w tyle, ale po małych kroczkach do celu :) A więc przechodze do części niespodzianki. Otóż jutro od godziny 15.00 zaczną się MK - mini konkursy :)  Co 5minut będzie pojawiać się kolejny. Finałem naszej zabawy będzie... i tu potrzymam was w napięciu bo dowiecie się dopiero jutro :) Kolejną niespodzianką jest nagrany przez Natkę (♥) filmik dla was do którego zaraz dostacie link od Natki  :3 Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam na blogu jutro o 15.00 :)


~ Yuki.x3

EDIT : Niestety Natka nie może dodać, więc ja to zrobie. Swoją drogą brawa dla autorki u bohaterki :)  !





9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I dzięki za wspomnienie o mnie, i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę nie mam takiego kijowego głosu jakby co c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest kijowy xD Chciałabym Wam serdecznie pogratulować i życzyć dalszych sukcesów.Wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Uzależnieni mają 4500 :)

    Gratuluję dużej sumy obs.

    OdpowiedzUsuń
  6. No,wkońcu! Ja z wami od czasu kaszmirowych. Ewoluowałyście .Gratulejszons :*

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ty kochana tu nawet pisałaś <33 ♥

      Usuń
    2. Oj wiem ♥ Piękne czasy były,no *.*

      Usuń