22 lutego 2013

Days

Hej :) Mój nowy nabytek- legginsy ♥ Są boskie przez wycięcia na kolanach. Do tego wybrałam sweter, pod niego włożyłam bluzkę z kołnierzykiem, marynarkę nałożyłam na wierzch i tradycyjne dodatki- kapelusz, opaska, okulary i torba. Buty na platformie idealnie pasują. Myślę, czy nie dodać jakiegoś naszyjnika, bo jest trochę pusto, ale sami oceńcie ;)


Kapelusz B' Bizou | Opaska Special Offer | Marynarka It Girls | Kołnierzyk B' Bizou | Sweter Archive | Legginsy B' Bizou | Torba Bascis | Okulary Beastly | Platformy B' Bizou

4 komentarze:

  1. Legginsy przegenialne,nie mogę się napaczeć*.* Sweter+kołnerzyk widziałam już u cb tyyyyle razy...Nie jestem przekonana do połączenia koapelusz+opaska.....

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja nie powala,ale nie jest źle.
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja ale pozbyłabym się kołnierzyka i opaski ;p

    OdpowiedzUsuń