21 lutego 2013


Hej,
Właśnie pożegnałam się z niebieską czapką dzięki czemu powróciłam do tej fryzury. Chociaż szczerze mówiąc mam na oku kolejną ;) Stylizacja od tak prosta. Trochę mnie to martwi, nie lubię zwyczajnych oufitów, wyczuwam brak weny. Kocham tą marynarkę i generalnie od niej wszystko zaczęłam a reszta jakoś doszła (tak, doszła :3) Cóż więcej opisywać, oceniajcie :)


Top, Krzyż, Bransoletki Fallen Angel | Kamizelka Archive | Torebka Special Offer | Spodnie StarDesign | Platformy Miss XV BFF


A tak na marginesie to dał by mi ktoś serduszka?  ♥   :)



~ Yuki.x3

6 komentarzy:

  1. świetna stylizacja,podoba mi się :D

    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja podoba mi się ..choć nie jestem przekonana do doboru biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ann,skarbie, jak zawsze cudownie! <3 (Przepraszam ,że Anonim ,ale problemy z logowaniem mam :< )

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja ;) nie mogę się napatrzeć ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna a brak weny każdy ma po jakimś czasie, jak ja :D Jedynie kształt butó mi się nie podoba, wyglądają dziwnie, sztucznie i ogólnie kijowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja ale jest jedna wada - prześwitujące spodnie, dasz ciemniejsze i będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń