23 lutego 2013

It's a revolution i suppose.

Czerwony lakier do paznokci, czerwona herbata, czerwony marker do podkreślania, czerwone spodnie, czerwona krew (mniam!) - wszystko mam dziś czerwone c:
Chyba wiele z Was czekało na mój powrót, a więc robimy wejście smoka, badumc, bum bum, łaaaa, miau, oh i ah, bumcyfykysz!
 Tak wiem, nic specjalnego. Lecz mam nadzieję ze się Wam spodoba :)

kurtka, Folen Ejndżel
glany Ivil Panda
skarpetki nołnejm
spodenki Priti 'en Pink
top (czerwony) BEJSIKS + RIJO
top (czarny) StarDizajn mój projekt




Imadżine Dragons - Rejdijołaktiw

9 komentarzy:

  1. Ta kurtka jest genialna! Ju ar bjutiful bejbe!

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty na profajlowym? :D Dziękuję!

      Usuń
    2. A skąd! Jak kiedyś zobaczysz jakąś brązowo oką ochyde na moim profajlowym to wiedz,że to ja :*

      Usuń
    3. Uwielbiam brązowe oczy *-*

      Usuń
    4. Ja bym chciała szareee *-* A najlepiej dwukolorowe <3 A Natalia jakie ma paczałki?

      Usuń
    5. Łoo, ja to mam takie czykololowe! Szaro-niebieskie z piwnymi plamkami c:

      Usuń
    6. Ojejuuuu *-* Zazdroszczę !

      Usuń
  2. Stylizacja prosta,nie powala,aczkolwiek jest ok.
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie podobają mi się te spodnie, nigdy ich nie lubiłam :( Gdybyś dała inne stylizacja byłaby fajna ;p

    OdpowiedzUsuń