20 lutego 2013

Ludzie z najpiękniejszym uśmiechem uśmiechają się najrzadziej.

j.w, niestety.
Starzeję się, jestem chora, albo tamta wiedźma z piekarni rzuciła na mnie potworne zaklęcie, ale mam nadzieję że mi to przejdzie. A co mi przejdzie? Wszystko, gdyż nie jestem kompletnie sobą. Chodzę spać wcześniej i bardzo łatwo zasypiam, wcześniej wstaję, pamiętam o wszystkim, nie jestem roztargniona, słucham uważnie, pamiętam nawet o sprawdzianach...
A powinno być dokładnie odwrotnie. Mam nadzieję że w przeciągu tygodnia będzie jak dawniej, gdyż nie podoba mi się, gaddemyt.
I jeszcze stylizacja. Jeszcze trochę słodkości, a później poleje się krew.


niebieskie coś kij wie
koszulka It Girls
łormersy Fallen Angel
spodnie Bizou
rajstopy BASICS
buty Original Future



Jeff The Brotherhood - Stay Up Late

5 komentarzy:

  1. Super stylizacja,super,super,super!Kolejna w której się zakochuję *.*
    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
    2. Chciałabym dodać,że twoja każda stylizacja strasznie mi się podoba i nie wiem czemu,ale jest mi bardziej wesoło kiedy to właśnie ty dodasz posta :P Takie trochę to dziwne,no ale,ludzie na ogół są dziwni :D

      Usuń
  2. Z efektem fajniej wygląda.Te buty xD

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha fajna choroba xD A tak pozaym to zajebista ztylizacja, najlepsza od dłuższego czasu, doll wygląda jak lekarz z psychiatryka ;)

    OdpowiedzUsuń