27 lutego 2013

Z przepony się śmieje!

Z czego się śmieje Stachu?
Z przepony się śmieje!
Tak piękną odpowiedzią pan Michał wygrał płytę domowych melodii, na którą mam chrapkę od dłuższego czasu ;) Tak więc wybaczcie mi tą krótką przerwę (wielki powrót i już przerwa, biczys, jestem genialna), lecz nauka i no wiecie i ten teges śmeges. W międzyczasie bawiłyśmy się z Katarznąą filmami na MSP, a ja mam dla Was nową stylizację :)
Nie jestem przekonana co do rękawiczek, jednak uznałam, ze byłoby nudno.

top projekt somebodyscarry
top, zakolanówki, glany Evil Panda
rękawiczki Velvet Orchid
sukienka, szelki Bizou


Mam nadzieję że się Wam podoba c:


5 komentarzy:

  1. Eh, jakoś mi się ta stylizacja nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się,ale ładniej byłoby moim zdaniem gdybyś zdjęła rękawiczki dała za to jakieś bransoletki ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zepsułaś tą stylizacje spódnicą -.- Ona jest koszmarna, gdybyś ubrała inną spódniczkę albo spodnie byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica mi akurat pasowała, bo była zupełnie prosta, jak worek. Coś Ci się ostatnio nie podobają moje stylizacje, muszę się bardziej postarać ;-;

      Usuń
  4. A mi sią bardzo,ale o bardzo podoba *.* Ta fryzura jest mega <3333333

    OdpowiedzUsuń