13 lutego 2013


Hej, 
Dziś pokaże wam stylizację w dwóch wersjach - jedna z połyskującą kurtką, druga z matowym płaszczem, obydwa okrycia są oczywiście w moim ulubionym kolorze :) Przy tworzeniu stylizacji (które "odbyło się" kilka dni temu) zamiar był taki by wykorzystać płaszcz, ale w praniu wyszło jak wyszło i uważam że bardziej pasuje kurtka (♥) dlatego właśnie w niej jest moja doll, jednak postanowiłam pokazać wam wersje z płaszczek do oceny :) Niewiem jak wam ale mi się bardzo podoba połączenie bluzki by Yukijson i tej siatkowanej (niewiem jak ją nazwać) Chciałam się też pochwalić nową fryzurą która, myślę że będzie widnieć na mojej lalce dość długo :3 Się rozpisałam :O


Bluzka StarDesign & Fallen Angel | Kurtka Fallen Angel / Płaszcz It Girls | Szorty Denim & Suply | Pończochy Desades | Platformy StarDesign | Torebka Special Offer | Lenonki Beastly 



9 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc obie stylizacje podobają mi się po równo, pierwsza na jakąś imprezę, druga bardziej casualowa ale obie jednak wystrzałowe :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Bardziej podoba mi się 1 stylizacja .
    Maja171super

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza wersja wygląda bardzo fajnie ale druga jak dla mnie jest słaba. W pierwszej wersji, zmieniłabym buty i dała czarne albo szare spodnie. Reszta jest ok:)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie.Obie stylizacje są ładne,jednak 1 podoba mi się bardziej,ale widać niedociągnięcia.

    paulinka4835

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm :D moim zdaniem druga stylizacja bardziej basuje tak elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga słaba.Pierwsza świetna połączenie bluzek na +.Szorty - *.*

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń