10 marca 2013

*


Witam :) Dzisiaj stylizacja rockowa, nie ma co.  Hehe, dopiero teraz zorientowałam się, że twarz po prawej jest prawie czarna :D Co tam, macie po lewej. Mój nowy trik z kamizelką uważam za udany. W stylizacji oczywiście nie mogło zabraknąć ćwieków i krzyża :) No i powróciłam do murzynki, tak mi jakoś lepiej z tą skórą, przyzwyczaiłam się już do niej :3 Moja twarz ciągle brzydka... Na stardoll najgorsze jest to, że nie ma jakiś ładnych oczu! No ale dobra, nie przedłużam.


Kapelusz B' Bizou | Opaska Special Offer | Naszyjnik Fallen Angel | Bluzka It Girls | Szorty Rio | Rajstopy Basics | Zakolanówki Volie | Kamizelka Fallen Angel | Torba Basics | Skarpety It Girls | Glany Fallen Angel

3 komentarze:

  1. Fajnie z tą kamizelką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z kamizelką dużo lepiej, pierwsza jest trochę za pusta ale druga jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się po dziewczynami wyżej :*

    OdpowiedzUsuń