18 marca 2013


Hej, dziś stylizacja dość ciężka. Od razu powiem że goły brzuszek był zamierzony :) Jakoś mi się przypomniało o tych niesamowitych spodniach, stwierdziłam że muszę coś z nimi stworzyć. Na początek dałam niebieskie dodatki, później trochę ich odjęłam a na koniec zdjęłam i założyłam co innego - cała ja :) Bardzo podoba mi się to połączenie oxfordek z .. niewiemjakjenazwać.. ( to nie są te moje ukochane platformy) . Plecaczek już dość długo czekał w szafie na użycie, bo jakoś nie miałam pomysłu (prócz tego który był jak go kupowałam, ale to kompletna masakra) . Nie mogłam się zdecydować - kapelusz czy czapka? Więc daję dwie opcje i czekam na opinie w czym lepiej piskelowa ja wyglądam :)


Top, Kurtka Fallen Anegl | Spodnie WOTW | Plecak nelly.com | Buty WOTW & Fallen Angel | Kapelusz/Czapka Killah/ Apres Skii | Lenonki Beastly


3 komentarze:

  1. Mmmmmm *.* To miód dla moich oczu *-*

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając buty wszystko mi się podoba. Lubię te buty ale tutaj jakoś nieciekawie mi wyglądają.

    OdpowiedzUsuń