14 marca 2013

Dots

Dzisiaj stylizacja ze spódnicą wykonania innej użytkowniczki. Połączona z czarnymi butami, rajstopami i beretem, beżową torebką i bransoletką oraz z zielonym swetrem, który ożywia całość. Ciekawe rękawy urozmaicają stylizację. No i tamten blazer, leży w szafie i mam nadzieję, że na długo, bo za dużo go używam. Za to kupię blazer z archive, mam 12 sd :O Za chyba dwa dni dostane od facebooka 5 sd to sobie kupię. Albo nie zdążę ;C A no i stylizacja lepiej wygląda, jak okulary są w ręce, przekonałam się o tym jak pisałam post, nie chce mi się znowu obrabiać zdjęcia i wstawiać :D Poza tym mam nowy pokój (przerobiłam stary) i jest bardziej przytulny. Ale się rozpisałam :O

Beret Darmówka | Kołnierzyk Bonjour Bizou | Naszyjnik Sofia Vegara | Bluzka Pet a' Porter | Spódnica   Kombinacja darmówek | Torebka Decades | Pasek Wild Candy | Bransoletka Riviera | Rajstopy Bascis | Buty Bonjour Bizou

4 komentarze:

  1. omomomomomomomomomomommoo *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest .Ja na tak.

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Francją mi zapachniało, jestem więc na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, jedyne co mi się nie podoba to te plamy na spódnicy ale to kwestja gustu. Ogólnie świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń