17 marca 2013

Hej, na wstępie chciałam odrazu przeprosić za moją kolejną nieobecność. Niestety ale w najbliższym czasie być może znów będę miała przerwę ;C Co do stylizacji, to zrobiona jakiś czas temu na biegu. Zwykła najzwyklejsza. Zdziwiło mnie trochę że użyłam czegoś z Wild Candy, a dokładniej jest to kurteczka. Są na niej jakieś "huiowe" owoce co psuje całość, ale na szczęście Yukijson ma długie włosy które to zsłaniają. Kurteczka jest jeszcze w ochydnym kolorze co jeszcze bardziej wzbudza we mnie podziw dla samej siebie (lol) że tego użyłam. Reszta dodatków w ciemnych kolorach. Oceniajcie ;)



Top Fallen Angel | Kurteczka Wild Candy | Rurki (o takie z kremem to bomba ♥), Platformy StarDesign | Torebka Special Offer | Kapelusz Killah | Lenonki Beastly 

Swoją drogą, wiedzieliście że admini wycofali kolekcję Beastly oraz czarne platformy z Fallen Angel? Jakaś masakra.


3 komentarze:

  1. Te platformy admini wycofali kilka miesięcy temu ;p
    Co do stylizacji to mi się podoba, fajnie, że włosy zasłoniły te wisienki bo są straszne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahahahha.Znowu zgadzam się z Reginą.... Brak weny na normalnie kom. Wybaczycie??

    a-f

    OdpowiedzUsuń