07 marca 2013

Room for dress.


Hej,
Na wstępie chciałabym przeprosić za moją nieobecność. Ostatnio pomimo tego że mam rekolekcje, sporo jest na głowie. :C  Stylizacje zrobiłam kilka dni temu, ale chyba na przymus. W Archive zobaczyłam tą sukienkę i stwierdziłam że muszę ją mieć, nadruk w postaci pokoju - nieziemski ! Jednak miałam duży problem bu coś z nią stworzyć. Powstało "takie coś" (:D) ale nie jestem zbyt przekonana.. Cóż, oceńcie sami C:


Sukienka, Kopertówka Archive | Marynarka, Rajstopy Fallen Angel | Platformy StarDesign | Lenonki Beastly


4 komentarze:

  1. ale pięknie ;33 fajnie te ciuchy razem wyglądają
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym marynarkę i zdjęła rajstopy, ale i tak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przemawia do mnie ta stylizacja, nie podoba mi się ta sukienka przez co i cała stylizacja :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka tak,ale reszta niestety nie... :<

    a-f

    OdpowiedzUsuń