16 marca 2013

♥______♥


Zakochałam się w tym blezerze! *__* Jest dla mnie idealny. Skomponowałam go z kolorowym szalikiem (♥), białą koszulą i szortami. Pod blezer dałam dżinsową kurtkę, aby były widoczne zawinięte rękawy. Dla "drapieżności" glany, skarpetki wsadziłam pod spód, żeby nie było nudno no i rajstopy :) Według mnie wyszło co najmniej dobrze :O


Kapelusz ♥ B' Bizou | Opaska ♥ Special Offer | Szal ♥ WOTW | Koszula It Girls | Blezer ♥ Archive | Kurtka Pretty 'N Love | Szorty Rio | Torebka ♥ Decades | Bransoletki Nelly i Riviera | Rajty Basics | Skarpetki It Girls | Glany Fallen Angel

4 komentarze:

  1. Kurczę, ze taki blazer można w dwa zupełnie inne sposoby wykorzystać :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blezer, a pod nim ta dżinsówka !!!!*______________*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zrobiłaś tą stylizację :) NIc dodać nic ująć.
    Jedyne co mnie irytuje, że nazywasz te buty glanami a one nimi nie są.

    OdpowiedzUsuń