28 marca 2013

;o


Dzisiaj kupiłam nowe okulary w bazaarku *__* Od dawna je chciałam, ale nie miałam okazji kupić. No i ja się pospieszyłam, kupiłam za ponad 160sm, kilka stron dalej te same okulary i 50 sm ;__; No ale trudno. Kurtka dodaje tu charakteru, razem z dżinsówką. Spodenki dodają kobiecości, a biała koszula ożywia stylizację. Dałam buty w podobnym kolorze do dżinsówki, żeby było ciekawie, torbę i okulary, też się w nich zakochałam :) Włosy mi tu pasowały.
Oceńcie, czy się podoba :)

Okulary Volie
Kurtka Evil Panda
Dżinsówka Pretty N' Love
Koszula It Girls
Spodenki Bonjour Bizou
Torebka Decades
Buty Rio

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na połączenie dżinsowej kurtki i tą brązową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna , ale chyba raczej się nie przekonam do tej brązowej kurtki : / Bardzo poszerza doll i wygląda dziwacznie. Ładniej by było bez niej c:

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń