04 marca 2013

o-o


Hej :) Wczoraj byłam w galerii handlowej nad morzem, kupiłam koszulę i buty. Ah, dzisiaj wiosna u mnie   Szłam z rozpiętą kurtką, tak cieplutko :) Czuję, że niedługo zacznę chodzić na rolki i wiecie, takie tam. Poza tym zmieniłam brwi i kolor skóry, według mnie wygląda bardziej drapieżnie. Na początku robienia stylizacji nie byłam pewna, czy dać ten sweter, bo bardzo pogrubia doll w ramionach razem z marynarką, ale tutaj tego za bardzo nie widać. Stylizacja ma chyba taki hipsterski posmak. Ale myślę, że jest ok ;)

@edit Dodałam cekinową kamizelkę, jak lepiej? :)


Kapelusz Bonjour Bizou | Kamizelka Fallen Angel | Marynarka It Girls | Sweter Darmówka | Torebka  Basics | Łańcuszki no name | Spodnie Decades | Buty Fallen Angel

3 komentarze:

  1. Świetny hipsterski posmak! Podoba mi się. A ta noga nadzwyczaj ciekawa, brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra jest przegenialna Nie mogę się napaczeć. Dół przyzwoity.Noga fajna :D

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wszystko mi się podoba i nie zmieniłabym nic.
    Ps. Dziwnie przerobiłaś nogę po lewej, niezbyt fajnie to wygląda :(

    OdpowiedzUsuń