08 marca 2013

Hej, tym razem stylizacja zrobiona wczoraj :) Wszyscy poczuli wiosnę, buty zamieniamy na szmaciane trampki, czapki i szaliki w kąt, a kurtki tylko wtedy gdy rodzice nie patrzą. Ja zachowałam jednak rozsądek (też w to nie wierzycie?) i w tej chwili jestem w odróżnieniu od wielu moich znajomych zdrowa c: Na stardoll        również wszyscy poczuli wiosnę, tylko tutaj możemy sobie na to pozwolić, bo jeszcze nie słyszałam o chorej medoll :) Wiele osób ma teraz za motyw przewodni kwiaty i kolory- ja postawiłam na ciemnie odcienie bez żadnego, nawet małego kwiatka. Czapeczka i szaliczek żeby nie było zimno :)  Muszę się chyba wybrać na zakupy "butowe"  bo moja lalka nie ma co na nogi założyć :O  nie przemawiają do mnie takie buty w tej stylizacji, ale cóż ..  Nowa fryzura, voila ! Oceniajcie proszę :)



Top Pet a Porter | Kurtka, Rajstopy, Krzyż Fallen Angel | Buty Bonjour Bisou | Szorty (♥) Pretty In Love | Zakolanówki Evil Panda | Torba Miss Sixty | Szalik Apres Skii & Archive | Czapka Special Offer | Lenonki Beastly


6 komentarzy:

  1. Prześliczna stylizacja
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście, a te buty jak najbardziej pasują moim zdaniem c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładna ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka fajna,że ojeju *.* Love. Buty są świetne,co ci nie pasuje Ann? Twasz,stylizacja,buty...3 razy TAK .

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń