22 marca 2013

Cross my heart... If I had one.

Kurde, ja chcę takie skarpetki z anarchią ._. [KLIK]

Daję Wam dwie wersje, gdyż nie jestem pewna. Powiedzieć mogę tylko, że chciałaym odsłonić tą przepiękna koszulkę i nie wiem czy ta kurtka tu pasuje, ale wahałam się pomiędzy wpuszczeniem a wypuszczeniem koszulki ze spodni, ale przy wypuszczonej powinna być kurtka bo dziwnie to wygląda. Oceńcie :)


koszulka Diesel
spodnie Decades
zakolanówki WOTW
glany, rękawiczki, kurtka, krzyż Fallen Angel



3 komentarze:

  1. Śweietne stylizacje, bardziej podoba mi się ta z kurtką. Jeżeli chodzi o skarpetki z anarchią to proponuję prosty i tani sposób na zdobyćie takich: kupujesz zwykłe czarne skarpetki, czerowną mulinę i igłę potem wracasz do domu i poświęcasz pół godzinki na wyszycie sobie tego zacnego znaku na skarpetkach i gotowe ;) Jest też opcja druga: kupujesz zwykłe czarne skarpetki, czerowną mulinę i igłę potem wracasz do domu i ładnie prosisz mamusie i czekasz aż wyczaruje ci takie piękne skarpety xD Powodzenia życzę w zdobywaniu ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia odpada, bo to taki zuy znak. Jak mi się będzie chciało to wyszyję :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Cudownie! mi się bardiej z kurtką podoba,ale bez też jest okej.

    a-f

    OdpowiedzUsuń