21 marca 2013

.

Hej :) Na początku powiem, że przepraszam za nie dodawanie postów przez dużo czasu, powód- brak weny ;c No a tutaj połączyłam moją nową spódnicę z torebką- zakochałam się w niej ^.^  Włosy dodają charakteru, choć nie za bardzo je lubię.  Trzy razy edytowałam tą stylizację i tu wklejałam (oraz obrabiałam) a przy tym razie szlag mnie trafił i dałam bez obróbki. I to może na plus wyszło :D 


Okulary Beastly | Naszyjnik Fallen Angel | Marynarka  Archive | Bluzka Volie & Basics | Rękawy Pretty N' Love | Spódnica It Girls | Torba Rio | Buty B' Bizou

10 komentarzy:

  1. Taka trochę dziwna ta stylizacja nic do niczego nie pasuje ....chyba lepiej by było z inną kurtką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nana.Nic ci się nie podoba.

      Usuń
    2. Nana, nieskromnie mówiąc, nie ogarniasz zajebistości naszego bloga, jak masz bezsensownie hejtować to lepiej wyjdź ;)

      Usuń
    3. nana idź hejtować gdzie indziej. Nic ci się nie podoba...

      Usuń
    4. I podejrzewam, że wszędzie komentujesz hejtując żeby być komentatorem tygodnia

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskoboskobosko.Ale cemu te włoski?Nie lubię =.=

    a-f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej pasowały ;d sama też ich nie lubię

      Usuń