24 marca 2013

Huehuehue

Witam! Jak zapowiadałam- nowa stylizacja.  Tylko że w całkiem innym stylu :) Podstawą był genialny naszyjnik z nelly oraz lawendowe spodnie i buty. A później dodałam blazer i torebkę, zmieniłam makijaż na czarny ( tym samym sposobem ) i dałam okulary w łapkę. A później jeszcze pomyślałam, że coś brakuje i kupiłam złotą bransoletkę w przecenie, a następnie dałam jeszcze zawinięte rękawy :) No więc wszystko zaczęło się od naszyjnika :D

PS: Mogę prosić o serduszko do akademi? :)

Kapelusz Bizou 
Naszyjnik Nelly
Krzyż Sofia Vegara
Blazer Archive
Bluzka Rio
Rękawy Pretty N' Love
Bransoletka Volie
Spodnie Mortal Kiss
Torba Basics
Buty Volie


2 komentarze:

  1. Bosko!Te spodnie są genialne,rękawy cudne,a złote dodatki dodają tego "czegoś"

    a-f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś je kupiłam jak była ta kampania Mortal Kiss i nie żałuję *__*

      Usuń