20 marca 2013


Hej, dziś stylizacja "lansowa" ponieważ.. OMYGYOMYGYOMYGY mam platformy z archive, jupijej ! :D Stylizacja myślę że zwykła. Jestem dość ogarniętą osobą bo dopiero kilka dni temu zauważyłam ten sweterek (<3) Niestety kotem na nim ma badziewne oczy przez co musiałam mu założyć okulary (by milapati) Pamiętacie ten kiczowaty lans na "balony z gumy" ?  Był też coś takiego jak papieros, którego szczerze mówiąc mi brakuje.. No nic, nie mogłam go znaleźć :/  Moje ulubione spodenki, zakolanówki, torebka i voila! No i musiałam zrezygnować z długich włosów które zasłaniały mi kotka.. Planowałam użyć również z Tress Up, ale tych z wysokim kokiem, ale jakoś było.. hm.. "łyso" ? Oceńcie efekty ! :)
PS :  Serduszka, proszę? >KLIK< Odwdzięcze się :)



Sweter Apres Skii & Bonjour Bisou | Szorty Pretty In Love | Zakolanówki Evil Panda | Torebka Special Offer | Platformy Archive 


4 komentarze: