08 marca 2013

I am a Snufkin, bitch!

Wygrałyśmy zawody, fakencziken! Dalej mam szkolne powiaty piętnastego i turniej z klubem siedemnastego. Tylko te powiaty, ah. Jeśli Lesznowola jedzie, to już nie żyjemy.

Co do stylizacji mam mieszane uczucia, ale wstawiam.  Choć wolałabym uniknąć czegoś typu "więcej, ale gorzej".


płaszcz Stardoll Academy
kamizelki Mr.(zielona), Fallen Angel girls (czarna)
sweter Archive (Bizou?)
spodnie StarDesign, mój projekt
skarpetki It Girls
buty Fallen Angel



Gódbaj!

4 komentarze:

  1. NIe wiem czemu ale twoja doll i stylizacja przypominają mi jockera chociaż w ogóle nie jest do niego podobna -.- FUCK LOGIC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mejbi te usta? Fajnie w sumie, Joker to majne idol.

      Usuń
  2. Dżis co się ze mną dzieje. Nie podoba mi się O.o.

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń