21 maja 2013


Hej, dziś pomimo późnej pory witam Was z moją najnowszą stylizacją. Połączyłam tutaj dwa style. Legginsy   w siatkowane kwiatki, wianek oraz okulary są dziewczęce, natomiast ciężkie buty, koszulka Gunsów oraz torebka dodają charakteru. Bardzo podobają mi się takie połączenia, jednak ciężko mi jest wymyślić takowe, by miały one sens. Na szczęście tutaj mi się udało, i jestem z tego niesamowicie zadowolona :) A wam sie podoba? Czekam na opinie :) Tak na marginesie, mam doła życiowego, sprzedałam platformy z Evil Pandy za 80sd ._.



Top izabelach & Fallen Angel | Legginsy, Wianek Pretty In Love | Buty Fallen Angel | Okulary Rivera | Torebka HB


200sm otrzymuje patrycja_200 , a 100sm ląduje do Alicji-Fanki , gratuluje, zgłoście się do mnie w ciągu 24, inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 100sm, oraz osobę która otrzyma 50sm :)


~ xoxo , Yuki.x3

4 komentarze:

  1. Dzięki za sm :) 80 sd za te buty w szachownicę to dobra cena, ale są bardzo ładne, wiec jak bym szybko poszła do sb i kupiła następne xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w licytacjach innych użytkowników jest powyżej 130sd :C

      Usuń
  2. Boska stylizacja, szczerze to czekałam na coś tego typu :)

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Piękna, taka na plaże i wgl. Super.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń