15 maja 2013


Hej, na początek chciałabym się pochwalić że szperając po bazaarze wpadłam na na pewno znany wam szalik/komin Safari Scarf. Powiem też, że zaznaczyłam opcje "tylko sm". A Safari Scarf kupiłam za 30sm , jestem miszczu :D Stylizację wykonałam tuż przed chwilą. Od dawna polowałam na body z ćwiekami marki Tribute. Kupiłam je za 50sd, jestem zadowolona z siebie gdyż niektórzy liczą sobie za nie o wiele więcej. Jakoś mni wzięło na kolor niebieski, dlatego też dałam tu spodenki, platformy oraz to tego koloru. Oufit dość minimalistyczny, jednak mi się podoba. A wam? Czekam na opinie w komentarzach :)


Top It Girls | Body Frankie Morello Tribute | Szorty Bonjour Bisou | Platformy Rio | Tatuaż Evil Panda | Kopertówka Archive 

100sm z poprzedniego posta trafia do Alicja-Fanka. Zgłoś się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 200sm oraz 100sm. Należy jedynie być obserwatorem.

A tak na marginesie, ma ktoś z was coś ciekawego do sprzedania za sm? :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem ten pasek przy spodenkach nie pasuje do tego rock'owego stylu, któy tu przedstawiałaś. Wiem, że nie da się go ściągnąć, ale lepiej może by było je zdjąć? :) Gratuluję zdobycia szalika, sama go mam z innego starego konta, inaczej nigdy bym go chyba nie znalazła. No i oczywiście ten boski strój z ćwiekami, czego go nie kupiłam jak był w starplazie? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam poprostu "ochotę" na te spodenki" :D a co do body to też niewiem czemu ich nie kupiłam z plazy :O

      Usuń
  2. Mi wszystko tutaj gra, a za ten szalik to ... MISZCZU *_*

    a-f

    OdpowiedzUsuń