01 maja 2013

O-kaaay.

Okej, kopa w tyłek i wróciłam! Postraszyłam, postraszyłam i jestem, patrzcie państwo!

A wszystko dzięki Alicji. Tak, tak, lalki aż tak na mnie zadziałały kochanie ^-^


Taa, ale nadal nie wykombinowałam jak ładnie obrobić zdjęcia, bo jakoś ostatnio jak próbuję powiększyć to mi się strasznie jakoś wali. Dlatego większych obrazków na razie nie będzie :(

okulary Beastly
kurtka Girl vs Monster (ukryty sklepik)
kamizelka, rękawiczki, łańcuch Fallen Angel
t-shirt Evil Panda, a ten pod spodem to jakiś noname, prawdopodobnie stare Fudge
spodnie Bizou
buty Evil Panda




8 komentarzy:

  1. Muszę częściej wynajdywać coś co da ci kopa i jak przyjdzie brak weny to wyciągać i pokazywać^^ A styizacja przegenialna Kocham to!!!

    a-f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak, byłoby super! Dziękuję za miłe słowa i jeszcze raz za kopa ^-^

      Usuń
    2. Jak cóś to zmieniam nick na bloggerze na Allie. :*

      Usuń
  2. Świetna :D Aby powiększyć przytrzymaj lewy Ctrl i przewijaj kółkiem,myszy, wtedy zrób print screen :D A później możesz zmiiejszyć obraz do normalnych rozmiarów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję, zapomniałam totalnie o tym ^-^

      Usuń
  3. Bardzo ładna, ja po prostu klikam ikonkę w apartamencie *pelny ekran* no i mam pięknie powiększoną doll w bardzo dobrej jakosci i tylko ja pomniejszam lub powiekszam w zaleznosci od tego jak duze chce zdjecie i robie screena .
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Masz wielki "talent trendowy" xD. Mogłabyś tylko naszyjnik dać troszkę wyżej, ale to tylko 1% tej wspaniałej stylizacji ;). Mogłabyś w następnym poście umieścić link do tego sklepu??? Byłabym bardzo wdzięczna ^^.



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń