27 maja 2013


Hej, przepraszam was od razu za zastój na blogu, postaram się to naprawić :) Chciałam przygotować wam coś lepszego, niestety nie mam weny, przeszukałam całą szafie i nic ;-; Udało mi się skleić coś takiego, co wy na to? Nie uwierzycie mi, ale ta nieziemska bluzka jest w mojej szafie od grudnia, a dopiero dziś debiutuje na mojej doll :) zdążyła już nabrać wartości z czego się bardzo ciesze ;) Pasowały by mi tu jakieś legginsy 4/5 ale niestety takich nie posiadam ani ja, ani bazarek (oczywiście w ludzkiej cenie, bo za 600sd to jest mnóstwo) Czapeczkę posiadam z pewnej wymiany z której również mam włosy, widniejące od jakiegoś czasu na Yukijsonie. Nie przedłużając : oto efekty ! :D



Bluzka Nelly.com | Spodnie StarDesign | Torba WOTW | Platformy Archive & Fallen Angel | Lenonki Beastly


100sm otrzymuje Alicja-Fanka, a 50sm adusiaczek3 , gratuluje, zgłoście się do mnie w ciągu 24, inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 100sm, oraz osobę która otrzyma 50sm :)


~ xoxo , Yuki.x3


3 komentarze:

  1. Dziękuję za 50sm, stylizacja bardzo ładna :)

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! Bakuje mi Twoich stylizacji Ann. :*

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) Bluzka pasuje do takich spodni, są jasne i ożywiają stylizację.

    OdpowiedzUsuń