25 maja 2013

"Niedziela z KRESZOWE"


Hej, przepraszam że tak późno, ale dopiero weszłam na tableta (bo swoja drogą komputer mi się popsuł). Ostatnia ankieta pokazała  że równa połowa Was, chciałaby Niedzielę z KRESZOWE o godzinie 15:00, natomiast na drugim miejscu jest godzina 18:00. Uznałam więc że nasza zabawa będzie odbywać się na przemian : raz o 15:00, raz o 18:00. Juto na Niedzielę z KRESZOWE zapraszam Was na godzinę 15:00, mam nadzieje że będzie nas dużo, i przypominam że do ogłoszenia wyników, można zgłaszać się do MK :)

~ Yuki.x3

5 komentarzy:

  1. Ohhh, super to mnie raczej nie będzię :( 19:00 byłaby naj ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłą niedziele będzie na 18:00, a dalej, muszę przemyśleć, pamiętaj że póki nie ogłoszę wyników można odpowiadać ;)

      Usuń