01 maja 2013


Witajcie! Ostatnimi czasy robię bardzo letnie stylizacje, wcześniej w moich outfitach przeważała czerń, teraz biel, róż i letnie kolory :) Zmieniłam również trochę twarz- oczy i brwi. Do tej stylizacji pasowałaby fryzura za 58 poziom, ale brakuje mi jeszcze 79 sp :D Do wykonania stylizacji zachęciły mnie spodenki, które przed chwilą kupiłam, a do nich dobrałam różowe dodatki, ponieważ na szortach są właśnie różowe kwiety. Bardzo spodobało mi się umieszczenie paska pod swetrem. No i żeby nie było zbyt monotonnie niebieskie platformy i wianek :)) Uf, ale się rozpisałam :D


Wianek P N' L
Sweter P N' L
Pasek Bonjour Bizou
Kokarda It Girls
Szorty P N' L
Okulary Riviera
Torebka JPG Tribute
Buty Rio

3 komentarze:

  1. B.fajne połączenie ubrań,ale z dodatkami moim zdaniem troche gorzej :c

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te buty, ale niestety w Twojej stylizacji prawie nic mi nie pasuje ;(

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam sie podoba, połączyłaś trendy z ex trendami (neon) i wyszlo super!


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń