29 kwietnia 2013

Wyniki "Niedzieli z KRESZOWE"


A więc tak jak mówiłam nie biorę pod uwagę MK w których było mniej niż 4 odp. W dodatku chciałam się zwrócić do miley1001s oraz do TllhtCandy. Dziewczyny, jeśli jesteście zalogowane z anonima, nie biorę was pod uwagę, nie mogę wtedy sprawdzić czy jesteście naszymi obserwatorkami ! To samo tyczy się Natli Katarzyny - z kąd mam wiedzieć jaki masz nick na stardoll? A teraz przechodzę do wyników :

MK#4  5sd- _karolcia01_ , 50sm - joyless
MK#5  5sd - patXDD , 50sm - aga-medoll13
MK#7  5sd - patXDD , 50sm - joyless
MK#8  5sd - patXDD , 50sm - aga-medoll13
MK#9 - nikt nie podał prawidłowej odpowiedzi czyli 4809sd, a że wszyscy mieli taką samą dowodzi to na to że liczyła tylko patrycja_2000 bo to ona pierwsza podała odpowiedź. za żmudne liczenie, otrzymuje ona 5sd ;)
MK#10  5sd - patrycja_200 , 50sm - aga-medoll13

Gratuluje ! Macie 24 na odbiór nagrody w mojej KG inaczej nagroda przepadnie !

~ Yuki.x3

EDIT : przepraszam za błąd , w 9 MK pierwsza odpowiedź padła od patrcyja_2000 i to ona otrzymuje 5sd!

5 komentarzy:

  1. W 9 nie powinnam dostać za podanie dopowiedzi jako pierwsza 5 sd, bo to patrycja_200 pierwsza dodała odpowiedź ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kalkulator źle liczy :( Ale dziękuję za 5 sd i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej założyłam nowe konto google to ja miley1001s. Teraz będę komentować na tym koncie.


    miley1001s


    wcześniej miełam taką samą nazwę

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloł.Dawno mię tu nie było,bo miałam lenia :C... Ale każdy post widziałam i zachwycałam się.

    a-f

    OdpowiedzUsuń