02 kwietnia 2013

BatWOman


Hej, witam was ze stylizacja z tak oto boskimi spodniami. Projekt wykonała patrycja_2000 i sprzedała mi po okazyjnej cenie 11sd - serdecznie pozdrawiam ;) Właściwie to miałam mały problem z dopasowanie czegoś do nich, ale i tak są boskie *-* marzy mi się skórzana kurtka z Jean Paul Gaultier Tribute, niestety nie posiadam ;c Włosy były miliard razy zmieniane - nic mi nie pasowało. Ogólnie ostatnio wybredna jestem o,o No ale jak wy oceniacie tą stylizacje? Czekam na wasze komentarze :)



Bluzka Bonjour Bisou | Kurtka Archive | Rurki ♥♥♥ StarDesing | Buty Miss XV BFF | Torba Rio | Lenonki Beastly

+ taki mały śmieszny dodatek co do tytułu ;)


5 komentarzy:

  1. Mi też było ciężko coś do nich dobrać xD Ładnie Ci wyszło, chociaż może bez kurtki byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie! Ale moim zdaniem bluzka psuje całość xD I zamiast tych włosów dałabym koka jakiegoś.

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamist spodni daj jakieś rajtki ;). Bardzo fajnie i pomysłowo ;).



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na stylizacje i wszystko dobrze do siebie pasuje : ]

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń