16 kwietnia 2013

Can you tell from the look in our eyes?


Dopiero co wróciłam ze szkoły, jestem wyczerpana. Miałam dzisiaj dzień otwarty w szkole; tłumów nie było a tylko się napracowaliśmy. Zobaczymy ile pierwszaków powitamy 1września w moim LO.

Stylizacja na początku miała być letnia, później zaś elegancka, ale na co dzień xD Ostateczna wersja to elegancja wieczorowa xD

OPASKA special offer (0sm)
MARYNARKA bonjour bizou (9sd)
TOP pretty n'love (8sd)
SUKIENKA -jako spódnica- stylein (199sd)
KOPERTÓWKA voile (22sm)
BRANSOLETKA limited edition (32sd)
PLATFORMY decades (5sd)


3 komentarze:

  1. Nie podoba mi się to coś! ;-; Zmień!


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjąć tatuaże, zmienić blazer i top na coś pasujące do spódnicy i będzie ok. Na razie no nie za bardzo mi się to widzi ;c

    OdpowiedzUsuń