03 kwietnia 2013

I hate that, hate that horrible feeling, hate myself, oh God!

Odpowiadam na pytanie z komentarza do mojego poprzedniego posta - czy podobają mi się nowe Archive, hm. Upatrzyłam sobie tylko te dwie rzeczy, które miałam na sobie, reszta nie jest zła, lecz nie kupuję. Są to jednak dość dobre ciuchy z Fallen Angel których szukało dużo ludzi, więc na pewno będą mieć popularność. Ja jednak nic więcej nie kupuję.

Moje stylizacje będą przez pewien czas zapewne podobne, wybaczcie mi to, proszę.

bluzka Archive
spódnica Bizou
buty Fallen Angel
pióra na głowieboszcojawłożyłam Beastly & Film Theory



The Pretty Reckless - Kill Me
jakoś tak pasowało, miało być tematycznie przecież.

6 komentarzy:

  1. Mam do cb jedno pytanko. Jak myślisz, czy kiedyś będzie można sprzedawać kosmetyki w sb??? Według mnie może tak. Chciałabym rzeby więcej osób też tak myślało, bo wtedy mogłybyśmy napisać o tym adminom. Napisz czy wogóle chciałabyś rzeby można było je sprzedawać. A i co do stylizacji to jest super! Masz extra styli i jesteś bardzo kreatywna ;D. Pozdrawiam.








    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to w ogóle zastanawiam się nad napisaniem do nich w sprawie baazaru. Bo pomimo tego że wiele marek się tam znajduje ich nazwy nie ma w wyszukiwarce np. Mortal Kiss i wszystkie Tribute. Co znacznie utrudnia wyszukiwanie. Dodatkowo dobrze byłoby wiedzieć od kogo coś kupuję bo może ta osoba ma więcej fajnych, tanich rzeczy i chciałabym od niej kupić coś jeszcze. Pisałam o tym im kiedyś ale nie uzyskałam żadnej, nawet zdawkowej odpowiedzi.

      alfieralphie

      Usuń
    2. Racja, ja też kiedyś pisałam do nich w tej sprawie. W ogóle Gosia (nasz admin) nie spełnia swoich obowiązków. Ja ciągle do niej pieszę a ona nie odpowiada. Uważam, że powinnizatrudnić innego.

      Usuń
    3. Ej,a może na priv. ?

      Usuń
  2. Ta jeszcze lepsza od poprzedniej.Dalej niemogę się napaczeć na tą twarz *_*
    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. bhfuofh'ejgvf!!!!!!!!!!!1
    ta spódnica jest boskaaaa !!
    rudaa805

    OdpowiedzUsuń