09 kwietnia 2013


Hej, tak jak w poprzednim poście pisałam, stylizacja podobna do ostatnio dodanej. Tak naprawdę zostały buty i spodnie, reszta zmieniona. Zrobiłam sobie cienie w StarDesign Hair, jak wam się podobają? Jak dla mnie, skromnie mówiąc bomba :D No i dzięki nim mam postanowienie - Lenonkom stop ! Nie żebym coś do nich miała, bardzo je lubie, ale nie użyłam ich hen, hen, hen i jeszcze dawniej. Wiecie, jakoś ostatnio nie mam weny, kiedyś było zupełnie inaczej, ehh.. Bardzo spodobało mi się w tym zestawie ta koszula, a wam? Co sądzicie o tym ouficie? Czekam na komentarze ;)


Koszula Denim & Supply | Spodnie Supertash | Torebka, Buty Velvet Orchid | Bransoletka LE


2 komentarze:

  1. Prosto i to mi się podoba ;). Czekam na więcej!!!


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentyjesz,ładnie :3

    a-f

    OdpowiedzUsuń