07 kwietnia 2013

Hey Alfie! Hey what? Introduce yourself!

Przyszedł czas na mnie więc przywitam się z wami serdecznie. Normalnie nie będę się tak rozpisywać (chyba, że chcecie), dzisiaj zrobię wyjątek. Nazywam się Sonia, jednak wolę gdy mówią na mnie Alfie. Ksywka wzięła się od imienia brata Lily Allen, którego uwielbiam. Tak, wiem że to raczej męskie imię. 
Mam 21 lat, jestem studentką pierwszego roku anglistyki i okazuje się, że na studiach mam więcej wolnego czasu niż w liceum. Stąd stardoll, może również przez wzgląd na dawne czasy kiedy jako dziewczynka ubierałam doll w kiczowate ubranka i nie przejmowałam się tym jak prezentuje się całość. 
Dzisiaj jestem trochę bardziej świadoma, na pewno nieidealna. Dlatego proszę was o szczere opinie na temat tego co będę tutaj wrzucała. Każda opinia będzie dla mnie wskazówką co robić, a czego nie. 
Na koniec chciałabym podziękować zespołowi za przyjęcie mnie na okres próbny bo serio: nie spodziewałam się tego nawet za sto lat :)

Na dziś coś z czym czaję się od wczoraj. Na którejś z imprez okazało się, że wyszło nieźle dlatego przekonałam się do tej stylizacji. 

 

Kurtka | Bizou | sb
Bluzka | LE | wyprzedana
Pagon | LE | wyprzedany
Pasek | Bizou | sb
Sukienka | Stylein | sb
Bransoletka | LE |wyprzedana
Torebka | YH | sb
Buty | Archive | sb

xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. Anglistyka, ojej, jak fajnie.
    Witamy i od razu powiem, ze stylizacja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wityamy :) Stylizacja jest śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy!
    Stylizacja jest ~~odlotowa~~ xDeeee. Super fryzura ;).



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Miło zobaczyć nową twarz :) Stylizacja niezła ^^

    a-f

    OdpowiedzUsuń