08 kwietnia 2013

you make me wanna scream


Ehh, jak się cieszę, że poniedziałek minął tak szybko! W sumie, lajt mam w szkole poniedziałek-środa, gdy samo tydzień się rozpoczyna, później czwartek-męczarnia do kwadratu jak dla mnie. 2godziny języka polskiego mnie wykańczają. A w piątek... Lepiej nie wspominać i nie psuć sobie humoru na początek tygodnia.
Weszłam tak sobie teraz na stardoll i na myśl mi wpadł "neon" i oto stylizacja. Nie należy ona do wybitnych, bo pewnie każdy wytknął by mi tutaj jakiś błąd, no ale mi się podoba!

KURTKA evil panda
TOP fallen angel
SZORTY pretty n'love
PASEK bonjour bizou
RAJSTOPY film theory
KOPERTÓWKA antidote
BRANSOLETKA limited edition
SZELKI fallen angel
ZAKOLANÓWKI window on the world
BOTKI rio



3 komentarze:

  1. Super połączone kolory! Mi się bardzo podoba ^^.



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetnie,ale ja "zabrałabym' stąd niebieski i została przy czerni i żółci,ale teraz jest jak najbardziej Ok.


    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twój nick!!! MANDARYNA!!!!!!!! MANDARYNA!!!!!!!!!!!!!! MANDARYNA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń