07 kwietnia 2013

Wyniki Castingu Na Redaktora !


Hej, tak jak w tytule wraz z Natalią chciałybyśmy ogłosić wyniki castingu na redaktora. Wybrałyśmy dwie dziewczyny które zostają przyjęte na okres próbny (niewiemy jeszcze ile on będzie trwał) po którym zdecydujemy o dalszej współpracy. Tak więc wygrywają :

alfieralphie
oraz
mandaryna1996

Dziękujemy bardzo wszystkim za zgłoszenia, a dziewczyny zapraszam na moje lub Natli GG (zakładka "kontakt") w celu podania mejla na który mamy wysłać zaproszenie do bloga. Jeśli któraś z was nie posiada GG, napiszcie do nas w wiadomości prywatnej na stardoll ;)

~ Yuki.x3


8 komentarzy:

  1. Gratuluję, nie dostałam się, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak im zazdroszczę, że mogą tu pisać ; O A będzie jeszcze jeden casting? Po prostu chyba za bardzo marzę żeby tu pisać <33 - Julka0239

      Usuń
    2. narazie nie będzie, może kiedyś ;)

      Usuń
    3. Lizusowstwo nie pomoże ;)

      Usuń
    4. Nie podlizuję się. Myślisz, że jak bardzo chcę tu pisać to od razu się podlizuję. Wiem, że lizusostwo nie pomoże. Uwielbiam ich stylizacje i po prostu bardzo chcę tu pisać. Nie sądzę, że jeżeli będę im się podlizywać to dadzą mi szansę. Czekam na kolejny casting bo zależy mi na byciu redaktorką. Z resztą - sama się nie zgłosiłaś, a innych krytykujesz. Nie zabiłoby Cię bycie odrobinę milszą.

      Usuń