05 kwietnia 2013


Hej, jakie wasze wrażenia po kolekcji LE ? Wczoraj mnie tu nie było, dziś dopiero wieczorkiem więc ja niestety na perełki się nie załapałam ;c No i oczywiście bankrut ze mnie ! Co prawda bardzo się nie obkupiłam bo zaledwie kilka rzeczy ale.. mały portfel szybko się kurczy :/ Cóż miałam mieć o wiele więcej SD ale ktoś mnie wystawił z kupnem platform, bu ;-; Ale tak ogólnie to podobają wam się ciuchy? Ja pokazuje swoje zdobycze, a wy chwalcie się w komentarzach co kupiliście, i czy wogóle coś ;)



A tak zmieniając temat, to ktoś z Was będzie w maju w Warszawie na Bring Me The Horizon? Jeśli tak, to może jakieś blogowe spotkanie? ;)  Oliver ♥. Muszę napisać na wielkiej kartce czy za mnie wyjdzie, bo pomimo że na twitterze piszę do niego z 50 wiadomości dziennie o tym, to nie odpisuje, ciekawe czemu, nie? :33

2 komentarze:

  1. Ja njie kupiłam nic. Brak sd...Te spodnie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też nic nie kupiłam :P, nie mam sd :(((. Jak zarobie to postaram się kupić kilka rzeczy ;).


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń