07 kwietnia 2013

McQueen insp. Belt


Hej 
Dzisiaj wygrałam ten cudowny pasek inspirowany McQueenem! Połączyłam go z rockowymi dodatkami. Torebka według mnie ożywia stylizację, i gdybym wybrała czarną stylizacja byłaby zbyt monotonna. Charakteru dodają buty z ćwiekami, uwielbiam je :) Mam nadzieję, że się spodoba c:


♥Kapelusz Bizou
♥Opaska Special Offer
♥Pasek Rio
Bluzka Basics
Szorty Rio
Marynarka It Girls
♥Torebka Decades
♥Okulary Beastly
Rajstopy basics
Zakolanówki Evil Panda & Volie
Skarpety It Girls
♥Buty Fallen Angel

5 komentarzy:

  1. Super stylizacja!!! Mi się bardzo podoba ;)).



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje klimaty^^ I ten warstwowy dół .w.

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy pary skarpet, zupełnie jak ja. Przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka nie pasuje, reszta całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń