12 kwietnia 2013

I'm free chick bby

Przepraszam za nieobecność, ale coś mi się dzieje z internetem od kilku dni i mam problem z wchodzeniem na stardoll i inne strony, nie chcą się ładować a jak już się załadują to wyskakuje inf, że serwer niedostępny, pomimo tego że internet mam. Dzwoniłam dzisiaj do TP, chyba jakaś większa awaria jest. Odświeżyła mi jakiś serwer, mówi że póki co będzie działać ale nie wie jak długo. Także jeśli znowu zniknę to już z góry przepraszam. 

Z uwagi na to, że na chwilę obecną internet działa przyzwoicie wrzucam stylizację zrobioną odrobinę "na szybko", jednak nie znaczy to że zupełnie niechlujną. Kojarzy mi się z moim miejscem pracy. W biurze podobno obowiązuje pewien określony dress code, jednak nie u nas. Ja pracuję bardziej na zapleczu, kontaktuję się z klientami wyłącznie korespondencyjnie lub mailowo, ewentualnie telefonicznie, więc nie zmuszają mnie do noszenia garsonki i białej koszuli. Tak więc stylizacja dzisiaj w temacie elegancja na luzie, czy coś :)

 
Sweter | Denim & Supply | 6 sd
Koszula | It Girls | 50 sc
Bluzka (dół) | Bizou | sb
Kurtka | LE | wyprzedana
Spodnie | Killah | 15 sd
Torebka | Decades | sb
Buty | Stardoll & the City | sb

xoxo, Alfie

2 komentarze:

  1. Te spodnie mnie nie przekonują,ale tak to fajnie ^^

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  2. No spodnie są faktycznie troche dziwne :P, po za tym ok ;).



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń