23 kwietnia 2013

Hej!
Uwielbiam tą kurteczkę, ale rzadko udaje mi się z nią coś zrobić. Jako bluzkę użyłam kompletu stroju kąpielowego w ciekawe wzory, dodałam eleganckie spodnie 3/4, złoty naszyjnik, beżową kopertówkę i czarne dodatki. Możecie również zauważyć fryzurę, którą niedawno odblokowałam. Szczególnie niecierpliwię się na fryzurę za następny, 58 poziom :) Właściwie od 57 poziomu zaczynają się ładne fryzury (niektóre). Nie przedłużam, oto stylizacja:

Kapelusz Bonjour Bizou
Okulary Beastly
Kurteczka Pretty N' Love
Naszyjnik nelly
Bluzka Bonjour Bizou
Pasek Wild Candy
Spodnie Decades
Torebka Decades
Buty Bonjour Bizou



4 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo fajna, nic bym nie zmieniła :)
    Chciałabym jeszcze przeprosić za to, że mnie nie było dosyć długo ale od tego posta będę już komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, ale ta kurteczka wydaje mi się za słodka *_________*.



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię tych spodni,bo wg mnie wyglądają jak od piżamy,ale reszta boska!

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bym zmieniła na klasyczne boyfriendy lub coś na kształt tego, ale i tak super.

    OdpowiedzUsuń