28 kwietnia 2013

Rose Headpiece


Hej! :3
Ostatnio długo mnie nie było, bo dzisiaj wróciłam z Gdańska, a tam nie miałam dostępu i czasu do komputera :) Nowa kolekcja Pretty N' Love jest bardzo udana. Kupiłam wianek i sweter (widoczne w stylizacji). Nie jestem przekonana do spodni, ale są one ciekawe i najbardziej się tu wpasowały :) Torebka z Gift o' Metera jest genialna! Jest ona trochę połyskliwa i nie wiedziałam, czy ją tu dać, ale jest :D Dodałam również parę różowych akcentów- skrawek koszulki i kopertówkę pod torebkę (to takie urozmaicenie ;) ). No i kołnierzyk, dopełnia stylizację.


Kapelusz Bonjour Bizou
Wianek P N' L
Kołnierzyk Bonjour Bizou
Sweter P N' L
Marynarka It Girls
Koszulka Bascis
Spodnie Rio
Okulary Bascis
Torebka Gift o'Meter
Kopertówka JPG Tribute
Naszyjnik Fallen Angel
Buty Bonjour Bizou

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja i pomysł ;).


    miley1001s


    ps. Zakładam nowe konto google, bo tamte SonkaSikorka zostało przez kogoś skradzione. Jeszcze nwm jaki będzie nick, ale coś tam wymyśle ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Kocham to :3 Boże,bożże,boże<3 Niewierzę,uwielbiam to!

    a-f

    OdpowiedzUsuń